Sunday, June 12, 2011

Pasrah dan Redha

salam

nampak nye takde rezki lagi harith nak jadi abg. aku pasrah n redha, mungkin ada yg lebih baik yg Allah akan berikan pada aku. pukul 5 pg tadi p hospital doctor sah kan aku miscarriage. sedih jugak, tapi aku dah bersedia. sbb dah 6 hari aku bleeding. tak tau apa puncanya. aku cuma pikir tak de rezeki je. Allah blom nak bagi rezeki kat kami lagi.

kesian incik suami. minggu nie je dia dah kelang kabut , di sebabkan aku bleeding. nasib baik smlm mom in law dtg. kalo tak lagi kelang kabut dgn nak bawak harith sekali p hospital.

apa2 pun thanks to incik suami tercinta kerana byk beri sokongan. thanks to mak n ayah dtg dari BP bawak 'air' n thanks to mom in law, sbb layan aku yg terkaku kejap time bleeding byk tadi.

1 comment:

  1. Sabar banyak2 teh...mungkin takde rezeki kali ni..tabah tau..:-)

    ReplyDelete