Sunday, December 5, 2010

kenduri..kenduri..kenduri

salam...

musim2 cuti sek mcm nie byk la undangan perkahwinan yg aku dpt. org kelantan ckp g make gulai. semalam je ada 3, ari nie 2 kenduri. tapi semlm sempat p 2 kenduri je. sebab ketiga-tiga kenduri agak jauh. paling jauh di jitra, kenduri deqla aku tak p pun. tak sempat takut sampai2 dah hbis dah kendurinya. sory deqla.

first kenduri aku p kenduri kawan satu tempat keje kay, kak fazila kat parit buntar. pas tu terus p padang serai, kenduri sedara mara jiran sbelah rumah. pastu nk hujan terus balik umah, dah kenyang tidor.

hari ni punya kenduri aku tak p, sbb kay keje. pas tu kawan nk p pun tak de. harith active sgt takut aku nk bwk sensorg. ada msa dia boleh dgr kata, ada masa harith terlalu active. lg kalo nampak budak2 ramai2. mcm smlm terjatuh sampai pecah mulut kat kenduri kak fazila. kat kenduri kat padang serai dia boleh duduk diam.

so aktiviti ari nie duduk rumah masak. ari nie aku nak masak Macaroni bakar...yuhuu

No comments:

Post a Comment