Saturday, December 4, 2010

Puncak Mutiara, Kg Pelet

Makan time....aku suka. Hehehe.....jumaat mlam sabtu ari tu kami mkn di Puncak Mutiara Cafe kat Kg Pelet. Best tempat nie, cantik. Mkanan yg special kat sini beriani kambing. tapi mlm tadi kami tak oder pun beriani. kami oder western food. sesiapa yg suka mkn kambing, mesti suka tmpat nie. daging2 kambingnye fresh dari ladang. selain dari restoran, tauke kedai nie buat kandang ternakan kambing kat belakang kedai. masa ramadhan ari tu siap ada kambing golek....memang best! tempat mkn dia pun best, dia buat pondok byk2 siap bertingkat2. kalo siang leh la tgk kandang kambing, arnab dan ostrich.

mlm tadi harith tak leh duduk diam, punya la teruja tgk ikan2 kat mini kolam kat restoran tu. yg aku nie takut dia teronggeng dlm kolam tu je. seperti biasa bergilir2 la aku n kay tgkan dia. nie je gambar yg sempat snap. sbb mlm so gambar tak jelas sgt. almaklum la bukan dslr.....huhuhu


pondok tempat mkn

lamb chop pilihan kay

chicken chop untuk aku

Banana split untuk Harith tapi aku yg mkn

No comments:

Post a Comment