Wednesday, December 1, 2010

Mengajar Harith.....

salam semua....

hari ni entah dah masuk hari keberapa aku duk mengajar harith poo poo n pee dlm toilet. setiap 15 min aku set jam. selalunya sampai kul 1pm, lps tu aku pakaikan pampes sebb harith akan tido.

hari nie je, harith dah 2kali pee dlm seluar and sekali poo poo. geram gak kadang2 nk kena lap lantai n ganti seluar baru. tapi semua nie aku fikir balik nk bagi dia pandai so kena la sabar. kalo ikutkan harith nie dah lambat dah. kat 3thn tak pandai ckp nk pee lagi. aku tak leh la nak harapkan pengasuh untuk ajar, so time aku cuti nie la ku ajar harith hehehehe.

so sekarang nie selalulah aku dok tanya harith, 'nk pee tak?'. and he always said 'no'. and sometimes a few minute later he will call me...'ibu ashah'.' hey harith!' aku la tu huhuhu......
target aku by end of this month harith dah boleh ckp 'ibu nak pee'....nanti ibu suruh ayah beli potty seat untuk harith

No comments:

Post a Comment