Tuesday, August 9, 2011

aaaaRRRR

Sejak akhir-akhir nie Harith banyak bagi perkataan2 yg kadang2 aku sendiri tertanya mana dia belajar? pandai pulak tu guna kan perkataan tu. contohnya last week time aku baring2 sambil tgk gambar Hannah dlm FB.

Harith: Who is this?
Ibu: Baby Hannah
Harith: She so cute.

harith, harith mane dia belajar perkatan 'cute' pun tak tau. Satu lagi harith suka buat time boring and ibu tak layan dia.

Harith: which one is R? That one is R. R in the mouth....aaaaRRRRR (sambil menjerit aaarrrr kat telinga ibu)

mula-mula aku tak dpt tangkap ayat mula-mula tu. tau2 dia suka menjerit aaarrrr kat telinga aku. nak marah gak kadang2. la nie baru perasan ada ayatnye sebelum jerit aaarrrrrr.


p/s: ramai org tanya, ckp english ker dgn anak? jawapan aku tak, dia tgk kartun.

No comments:

Post a Comment